Op de site staat een deel van de collectie die ook online besteld kan worden. De voornaamste focus ligt echter op het naar de winkel krijgen van de bruidegom; online oriënteren, maar maak zeker een afspraak in één van de winkels om je door specialisten het mooiste te laten aanmeten.
Een omni-channel strategie pur sang, waarbij beleving, verkoop en contact maken ideaal worden gecombineerd.
Vinden en binden
Een belangrijke eis van ROKA was het creëren van een unieke look en feel, helemaal afgestemd op hun eigen visie op de markt. De shop prikkelt bezoekers, maar zorgt vooral voor een positieve stimulans om in contact te komen met de winkels.
Naast een prettige site waar je graag rondkijkt is de site ook helemaal seo geoptimaliseerd, zodat aanstaande bruidegoms snel via Google zien waar ze terecht kunnen voor een perfect pak.
Door een nauwe integratie met de backend wordt optimaal gebruik gemaakt van de beschikbare voorraden en de locaties waar deze aanwezig zijn. Het logistieke en administratieve proces is verregaand geoptimaliseerd, zodat er veel tijd is voor aandacht voor de klant en zijn bestellingen.
E-commerce koppelingen
De webshop van ROKA is gekoppeld aan de backend van K3 Retail en gebruikt voor de betaalafhandeling de oplossing van MultiSafepay. Voor de logistiek is gekozen voor een koppeling met PostNL.
Geleverde diensten:
- Technische realisatie
- Design
- Kassakoppeling
- Koppeling 3e partijen