Vinden
Wie willen we graag op onze webshop krijgen, hoe doen we dat en hoe zorgen we ervoor dat dit er zo veel mogelijk zijn. Dit kan door het optimaliseren van de site voor Google, maar ook door het inzetten van sociale media, andere (offline) media of het plaatsen van verwijzingen van naar de site via bijvoorbeeld campagnes.
Boeien
Een bezoeker is nog geen klant. Op het moment dat de bezoeker de site opent beslist hij/zij razendsnel of er wat te halen valt. Om dit proces te beïnvloeden verfijnen we de website steeds verder om dat ene doel: verkopen/leads/informatieverstrekking zo vaak als we van te voren hebben bepaald realiseren.
Binden
Een trouwe gemeenschap gevormd door tevreden klanten is de beste (en misschien enige waardevolle) online reclame. Om deze groep te behouden is het noodzakelijk dat ze gebonden worden aan de website. Door onder andere regelmatig de site te vernieuwen met interessante content. Via sociale media als Twitter, Facebook en Google+ blijf je in contact met jouw doelgroep en heb je een podium om op positieve wijze aandacht voor jouw website te genereren.