Integratie POS systeem (Kassasysteem)

Om je klanten de mogelijkheid te kunnen geven om hun online aankopen af te rekenen, heb je een Payment Service Provider (PSP) nodig. Deze partijen beschikken over een veilig en betrouwbaar betaalsysteem en handelen online transacties voor je af in je eigen webshop.

Voordelen

  • Automatische productsynchronisatie en verwerking naar webshoppagina’s;
  • Automatische klantsynchronisatie van en naar de webshop;
  • Automatisch aanmaken verkooptransactie (op naam) in pos-systeem door de webshop;
  • Plaatsing barcode op factuur, waardoor retouren in de winkels makkelijk afgehandeld kunnen worden;
  • Automatische realtime voorraadcontrole in alle magazijnen;
  • Automatische interfilialen;
  • Informeren van filialen via kassa of mail over gewenste acties;
  • Kiosk verkoop;
  • Gebruiken promoties uit POS-systeem in de webshop;
  • Retouren boeken vanuit de webshop;
  • Verkoophistorie van zowel de on- als offline aankopen ophalen en deze gebruiken voor personalisatie;
  • Automatisch aanvullen van de bestaande artikelkaarten met verrijkende informatie;
  • Automatisch overnemen van promoties zoals “3 halen 2 betalen”, “2e artikel voor €1,-”, “Gratis tas bij een schoen”, etc.;
  • Kiosk verkoop, direct klaarzetten van een afrekenopdracht voor een kassa vanuit de webshop.

Onze partners

  • K3 Retail
  • ACA
  • Softwear
  • Easypos
  • SRS
  • Casacom

Aan de slag met Factif!

Laten we samen aan de slag gaan om jouw online activiteiten naar een nieuw niveau te tillen! Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier of bel ons gewoon op 0570 609941.

Je naam is niet ingevuld.

Je e-mailadres is niet of niet goed ingevuld.

Je telefoonnummer is niet ingevuld.

Je hebt geen vraag of opmerking ingevuld.