Sans-Online

Ga je voor casual merkkleding? Dan ga je voor Sans. Met inmiddels meer dan 210.000 trouwe klanten is Sans-Online in 12 jaar tijd gegroeid tot dé online winkel waar je dagelijks casual kleding van ruim 60 topmerken kunt shoppen. Ook voor liefhebbers die fashion-items liever in het echt passen en shoppen heeft Sans een fysieke winkel in het centrum van Rijssen.

Vernieuwde en verbeterde UX-design: conversie verhogen

Met dagelijks veel online bezoekers vereist Sans een goede customer experience. De webshop moet immers niet alleen een fijne look en feel geven, maar moet uiteraard ook gebruiksvriendelijk zijn en conversies genereren. Om de conversies van Sans-Online te verhogen hebben onze ontwikkelaars daarom gewerkt aan het vernieuwen en verbeteren van de user experience design (UXD). Hierdoor wordt het online shop proces beter gestroomlijnd en ervaren.

Sans-Online webshopSans-Online mobile product

 

Verbeterde check-out

Een veelvoorkomend probleem in webshops: virtuele winkelmandjes worden volgegooid, maar puntje bij paaltje toch niet afgerekend. Om dit fenomeen minder voor te laten komen en de conversies te verhogen is het checkout proces van Sans-Online geoptimaliseerd. Het checkout proces heeft een strak en eenvoudig design gekregen, waarbij consumenten soepel door het afrekenproces worden geleid. Dit is onder andere gedaan door bij elke stap van het afrekenproces de consument een overzichtelijke samenvatting van de bestelling te bieden. Hierdoor wordt alle bestellingsinformatie altijd compleet weergegeven en loopt de consument minder vast tijdens het afrekenen.

Sans Online checkout procesSans Online mobile check outSans Online mobile checkoutSans-Online checkout proces

 

Geoptimaliseerde responsive design

Met de komst van de smartphone is het hele retail en e-commerce landschap veranderd. Tegenwoordig worden online aankopen niet alleen meer op de computer of laptop gedaan, maar wordt er veel online geshopt op tablets en smartphones. Voor retailers is het daarom van zeer belang dat de online webshop er goed uitziet en goed functioneert, ongeacht de schermgrootte die de bezoeker gebruikt. Door de responsive design van Sans-Online te verbeteren hebben onze technische specialisten ervoor gezorgd dat alle content en elementen in de shop automatisch correct worden geschaald, op basis van de schermgrootte waarop deze wordt bekeken.

 

 

 Sans-Online tablet

 

Verbeterde mobile-first design

Bij het ontwikkelen en verbeteren van Sans-Online hebben onze ontwikkelaars de ‘mobile-first-strategie’ omarmt. Het ‘mobile first’-principe gaat ervan uit dat wanneer je een website of app ontwikkelt, je in de eerste plaats rekening moet houden met de behoeften van de mobiele gebruikers. Omdat de schermen van smartphones het kleinst zijn ten opzichte van alle andere devices, dwingt een mobile first design je om alles simpel en duidelijk te houden en je op de essentiële elementen van je website te focussen. Kortom, geen poespas en onnodige versieringen of functionaliteiten op je site of webshop, maar een duidelijk en vriendelijke gebruikersinterface voor je bezoeker.

 

Geleverde diensten